May Mix :)




Witaaaaaaajcie Kochani!! :)

Kurcze ale mnie tu nie było... Stęskniłam się no :P No ale tak jak pisałam już kilka razy jeszcze ostatnie dwa intensywne miesiące nauki przede mną i już będę, mam nadzieję, wolna i ruszę z pełną parą, bo pomysłów mam mnóstwo! :) I materiałów teraz w sumie też, ale mnie na przygotowanie posta schodzi dużo czasu, bo się do tego przykładam, więc niestety nie będzie ich za często. Może w ten weekend jeszcze coś nadrobię, zobaczymy. Dzisiaj spałam 1.5 h, bo robiłam prezentację na zajęcia. Jak kładłam się spać to ptaki już świergoliły.. Umarta jestem ;p

Na majówkę wyjechałam do Gorzowa Wielkopolskiego, jak będzie można widzieć na zdjęciach :P Mimo tego, że musiałam zabrać ze sobą naukę (grrrr!), to spędziłam świetnie czas i udało mi się kilka razy wyrwać na miasto :) Ehhh tam mają nawet dwie galerie.. I sklepy, których w Czewie ani widu ani słychu... Musiałam skorzystać :) Zapraszam do oglądania ;)

Hello My Dear Friends! :)
Oh gosh, I haven't posted anything for such a long time.. But I have only two months more of my studies so later on I'll be free (I hope so) :) I've got a lot of ideas and materials to be posted but the lack of time is killing me :( Anyways, let me present you my first mix post from May's long weekend, which lasted for 5 days ;) 




Przecudowna torebka z hm ! w sekrecie powiem, że to zdjęcie z folderu outfitowego, który muszę przygotować i wrzucić ;)


UWAGA! Zapiszcie to w kalendarzu.. :P Inka uśmiecha się do zdjęcia :P | Attention! I'm smiling :p

No przecież musiałam nakarmić swój kuferek.. Taki głodny był :D | I had to feed my make-up case :D


Całkiem fajne rzeczy w tym Sinsay są :) A po lewej możecie podziwiać łąńcuch mojej torby :P :D

Nie wiedziałam, że Diva jest stacjonarnie ;) Ale rozsądek wygrał i nic tam nie kupiłam... ;p






Miałam też okazję spotkać się z przyjaciółką :) | I had the opportunity to meet with my Friend :)


Był dobry, ale myślałam, że będzie większy ogień :p | It was good but I thought it would be better :p

A tak poza tym to mam od dwóch dni nową swoją perełkę :) Mianowicie Samsung Galaxy S3 mini i jestem in love ;D :) 
Hehe i tak mnie też dopadło i możecie mnie znaleźć na Instagramie :)

And I've got a new mobile phone :) Samsung Galaxy S3 mini and I loooove it! :) 
You can find me on Instagram, haha ;) :D


Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie i do następnego!! :) :* Ja tymczasem szykuję się na spotkanie z Moją Anią, więc jak mój aparat nie będzie świrować i wszystko będzie ok to może będzie jakiś post z kolejną jej metamorfozą ;) Buziaki ! :*

Have a great weekend Sweeties !! :) :* I'm just about to meet with my Best Friend and if my camera is obedient there will be another metamorphosis :) Kisses ! :*

XOXOXO

0 comments:

Post a Comment

 
-->