Aztekowa Inka ^^

Hej Wszystkim Pięknym Ludziom:) :*
Ostatnie dni są dla mnie cięzkie, odbywam praktyki, ale jakoś daje radę:P
Przychodzę z postem jeszcze z Finlandii:P
Póki co tych parę zdjęć załatwiłam:)
Bluzka niezmiernie mi się spodobała!^^ do tego kamizelka bardzo fajnie wykonana, i klasycznie moje ulubione czarne spodzieniska, które pasują praktycznie do wszystkiego:P

Hi All Beautiful People! :):*
It's been a little hard time for me recently as I'm serving an apprenticeship, but somehow I cope with this situation:P
Today a look from Finland yet;P
I've managed to find some pics:)
I luuuuv this blouse!^^ and the waistcoat is really well made. And obviously my fav black rousers that matches basically everything:P


Haha wybaczcie móją krzywą twarz:D
haha sorry for my facial expression;D LOL :D







Ruuuuuuuuuuuuuuun! ;D

Na zdjęciach ten make-up :)
And here's the make-up:)

Spodnie, sandały, okulary / Trousers, sandals, sunglasses- nn
bluzka/ blouse - Seppala
Kamizelka/ waistcoat- Seppala
zegarek/ watch - Glitter
naszyjnik / necklace - KappAhl

kawałek Finlandii ^^
a small piece of Finland ^^


Dziękuję wszystkim obserwującym i zostawiającym komentarze na moim blogu! Cieszy mnie każdy niezmiernie! Ja Wasze też odwiedzam i luvam jak mogę! 
And thank u sooooo much for visiting and leaving comments on my blog! I really appreciate that and love ur blogs too! 


PS - czy czcionka nie jest za mała? bo ja w swoim notebooku mam malutką po wyświetleniu posta.. :/
PS- Is the font ok or is it too small? "cause I in my small notebook noticed that after displaying the post it's really small... D'you want me to make it bigger?

XOXO

0 comments:

Post a Comment

 
-->